دقيقي: اگر يكي از توپ‌هايم گل مي‌شد حالا بهترين بودم/ همه انتقادات را قبول دارم ، از مردم عذر مي خوا
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

  دقيقي: اگر يكي از توپ‌هايم گل مي‌شد حالا بهترين بودم/ همه انتقادات را قبول دارم ، از مردم عذر مي خواهم

من اول صحبت‌هايم گفتم انتقادات را قبول دارم، اما دوست دارم همه دقايق بازي مورد آناليز قرار بگيرد

تراكتورسازي در هفته دهم در شرايطي كه نياز مبرم به سه امتياز داشت بازي را واگذار كرد تا سقوط محسوسي در جدول رده‌بندي داشته باشد. در رويارويي تراكتورسازي مقابل داماش خيلي از بازيكنان اين تيم روز خوبي نداشتند اما بعد از اين شكست مهاجم تبريزي‌ها كه اتفاقا هفته‌هاي گذشته روزهاي پرفروغي داشت، مورد انتقاد شديد قرار گرفت.

سعيد دقيقي با قبول همه اين انتقادات حرف‌هايي دارد كه شنيدني است.

بازي مقابل داماش را واگذار كرديد، اين بازي را چطور ديدي؟

- بله، متاسفانه قبل از هر چيز بايد از مردم تبريز به خاطر اين باخت عذرخواهي كنم و به آنها بگويم كه مطمئن باشند اين باخت را جبران خواهيم كرد و همه بازيكنان در تلاش هستند كه رضايت آنها را كسب كنند، اين بازي براي ما خيلي مهم بود و براي همين با تمام قدرت به مصاف حريف رفتيم اما متاسفانه روز خوبي نداشتيم و نتوانستيم بازي هميشگي خودمان را به نمايش بگذاريم.

اما حالا همه انتقادها به سمت تو است و موقعيت‌هايي كه از دست دادي، زياد به چشم آمد؟

- قبول دارم و براي همين عذرخواهي كردم اما من مي‌خواهم بگويم، اولا همه تيم‌ها اين بالا و پايين را دارند و ممكن است ببازند! آيا تيم‌هايي مثل سپاهان، استقلال، پرسپوليس و... تا حالا باخت نداشتند و يا ديگر مهاجمان روز بد نداشتند، من فقط اين را مي‌گويم كه هيچگاه براي تيمم كم نگذاشتم مخصوصا وقتي كه براي تيم‌هاي تبريزي بازي كردم با جان و دل به ميدان رفتم، بعد هم مي‌خواهم به اين نكته اشاره كنم كه همه منتقدان لطفا به تمام بازي من توجه كنند و فقط ضربات آخر را نگاه نكنند، من همه تلاشم را براي موفقيت تيم به كار گرفتم و زماني كه تيم ناموفق است بايد عملكرد همه سنجيده شود.

يعني معتقدي كه همه بچه‌ها بايد تلاش مي‌كردند؟

- بله، خب ممكن است يك روز يك بازيكن شرايط مناسب روحي و جسمي نداشته باشد، بقيه خيلي مي‌توانند كمك كنند،‌در هر صورت من معتقدم اين بازي را بايد فراموش كنيم و به فكر بازي‌هاي آينده باشيم، هنوز فرصت زيادي در ليگ برتر داريم و من مطمئن هستم تيم ما مي‌تواند به اهدافش برسد.

خودت چه فكري مي‌كني. آن نمايش خوبي كه در هفته‌هاي گذشته داشتي، شايد دليل اين همه انتقاد باشد؟

- ممكن است، اما همه ما بد كار كرديم تا اين نتيجه رقم خورد، من خودم را تبرئه نمي‌كنم اما واقعا همه تلاشم را كردم. در هفته‌هاي گذشته هم كه در موفقيت تراكتورسازي نقشي داشتم وظيفه‌ام را انجام دادم و باز هم خودم را در برابر هواداران تراكتورسازي مسوول مي‌دانم، همانطور كه گفتم ان‌شاء‌ا... همه دست به دست هم مي‌دهيم تا اين نتيجه را جبران كنيم.

با كادر فني و مخصوصا آقاي جلالي صحبتي نداشتي، نظر سرمربي تيم چه بود؟

- صحبتي نداشتم، اما قطعا آقاي جلالي بهتر مي‌تواند قضاوت كند، چون هم از شاگردانش شناخت دارد و هم بازي همه را از نزديك ديده است.

معمولا رسم شده، عملكرد بد را به پاي زمين، داور، آب و هوا و... مي‌گذارند، تو در اين خصوص مشكل نداشتي؟

- نه، اصلا اين حرف‌ها نيست. من اول صحبت‌هايم گفتم انتقادات را قبول دارم، اما دوست دارم همه دقايق بازي مورد آناليز قرار بگيرد. اگر يكي از توپ‌هايم گل مي‌شد، شرايط كاملا فرق مي‌كرد و به جاي بدترين بازيكن حالا بهترين بازيكن بودم. در هر صورت قسمت من در اين بازي همين بود و من به هر چه كه از طرف خدا باشد راضي هستم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل